חוג בס

חוג בס

חוגים

גיטרה בס הינה כלי נגינה פופולרי ביותר בקרב בני נוער והיא ממשפחת כלי המיתר. הגיטרה מבוססת על מגוון כלי מיתר עתיקים והיא משמשת לא מעט מזמרי הרוק הגדולים ביותר בעולם. למעשה, אין כמעט הופעה שלא תוכלו למצוא בה אחת מסוגי הגיטרות ולרוב תוכלו למצוא גם גיטרה בס וגם קלאסית. המיתרים המתוחים על הגיטרה, מעל לתיבת תהודה, מאפשרים למנגן עליה להפיק מהם מגוון צלילים מרהיבים על ידי פריטה באמצעות האצבעות או על ידי מפרט.

לימודי בס – לכל גיל
גיטרה בס היא אחת מכלי הנגינה שאנשים רבים בכל הגילאים מעוניינים לדעת כיצד לנגן עליה. היא מתאימה לכל אחד ואחת ולכל גיל ויש לה עוצמה חברתית ונחשבת לכלי נגינה מקובל בחברה וניתן לראות בני נוער רבים המתעניינים ללמוד חוג בס בכדי לשפר את היכולות החברתיות שלהם ולהרגיש מקובלים בחברה.

חוג קליל באווירת רוק אנד רול
השימוש בגיטרה בס נפוץ במספר רב של סגנונות מוזיקליים, ביניהם רוק, ג'אז, פופ, רגאיי, מטאל, דיסקו, פאנק רוק ופאנק. חוג בס אינו נחשב לחוג קשה במיוחד, אלה קליל באווירה מיוחדת, אך דורש התמדה וזמן רב ללימוד ושינון באופן עצמאי. בשלב הראשוני של החוג תלמדו כיצד להחזיק את הגיטרה בצורה נכונה ולימוד קריאת התווים, שהם חלק בלתי נפרד בלימוד נגינה בכל כלי. לאחר מכן, תלמדו כיצד לכוון את מיתרי הגיטרה ולנגן.
בסולם הפופולאריות של גיטרות שונות, נחשבת גיטרה בס לפופולרית במיוחד. גיטרות אלו אינן מכילות תיבת תהודה כמו סוגי גיטרה אחרים כמו- גיטרה קלאסית והצליל שהן מפיקות, למעשה מוגבר על ידי רכיבים אלקטרונים מיוחדים. רכבים אלו מגבירים את הצליל הבוקע ממיתרי הגיטרה והופכים אותו לסאונד חשמלי. רכיבים אלקטרונים אלו נקראים 'פיקאפים' ואותם ניתן לראות על שטח החיצוני של גיטרות הבס.
בבית ספר למוסיקה – הרן, תוכלו למצוא את מיטב המורים הטובים ביותר אשר יעניקו לכם תחושת ביטחון כבר בשיעורים הראשונים. השיעורים מועברים באווירה שלווה ונעימה בשילוב טכניקות ייחודיות בהתאמת אישית לכל תלמיד.

את לימודי הנגינה "בבית ספר הרן" תוכלו למצוא במספר ערים לנוחיותכם כמו:
ראשון לציון, נס ציונה, חולון, בית דגן, בית חנן, נטעים, פלמחים, אבן יהודה, בני דרור, בני ציון, בצרה, גאולים, חרות, ינוב, יעף, כפר הס, כפר יעבץ, כפר נטר, נורדיה, עזריאל, עין ורד, עין שריד, פורת, פרדסיה, צור משה, קדימה צורן ותל מונד.

סינגל ללהקות 18 באוקטובר 2016 חוג תופים 20 במאי 2017