חוג פיתוח קול

חוג פיתוח קול

חוגים

השירה היא יכולת הקיימת אצל כל אדם. חוג פיתוח קול הוא סוג של אימון לצורך שיפור היכולת הקולית. האימון נעשה על ידי טכניקות שונות הנלמדות בחוג פיתוח קול. למשל הרחבת המנעד הקולי והרחבת איכות הקול לצורך תחזוקה נכונה של מיתרי הקול ומניעת שחיקתם. בפיתוח קול מפתחים גם את יכולת ואיכות השמיעה אשר חשובה מאד בעולם המוסיקלי והקולי.

פיתוח קול חוויה לנשמה

בפיתוח קול אנו מעצימים את החוויה הקולית אשר מסבה לנו הנאה, אושר ושלווה לנשמה. ידוע שקיים קשר הדוק בין גוף לנשמה. הנשמה היא החוויה, והגוף הוא כמו כלי הנגינה. אנחנו בוחרים את הצלילים שיצאו מאיתנו, את הקצב, הטון והסגנון. אם אנו רוצים שהצלילים אכן ישפיעו על הנשמה. בעזרת פיתוח הקול נגיע לרמת רגש כזו שהצלילים והמנגינות ייכנסו ללב, לגוף ולנשמה כהרמוניה מוסיקלית.

לימודים לפיתוח קול

יש חשיבות רבה מאד ללמוד נכון איך לפתח את הקול. אימונים בשירה לא מספיקים, בחוג פיתוח קול תלמדו איך להשתמש נכון בכישרון שלכם, במיתרי הקול והשרירים. תלמדו איך לא לעייף את השרירים, תלמדו גם להיות מודעים למיקומו של מפרק הלסת שחשוב על מנת לשיר נכון. בחוג לפיתוח קול לומדים איך לא להתאמץ יתר על המידה בזמן שירה על מנת לשפר את איכות הקול. גם למי שיודע לשיר מומלץ להתמיד בשיעורי פיתוח קול כמו בספורט, להתאמן, לתרגל ולתחזק את המערכות. גם תזונה נכונה וספורט לגוף חשובים מאד, כי נפש בריאה בגוף בריא הוא תנאי חשוב להצלחה בתחום שמתחבר לנשמה ולרגש.

בית ספר הרן הוא בית הספר המוביל למוסיקה ופיתוח קול

בית ספר הרן הוא לא סתם עוד בית ספר למוסיקה. אנחנו בית מוסיקלי. תמצאו אצלנו את המורים הטובים ביותר לפיתוח קול. תוכלו לשיר כל סגנון מוסיקה שתחפצו. המורים שלנו נבחרו בקפידה על מנת להביא את התלמידים לתוצאות הטובות ביותר וההנאה הטובה ביותר. אנו בבית הספר דוגלים בשיטת היחס האישי והאינדיבידואלי לכל תלמיד. ולכן כל תלמיד אצלנו יוצא מרוצה.

לימודי פיתוח קול "בבית ספר הרן" תוכלו לקבל במספר ערים לנוחיותכם כמו:

ראשון לציון, נס ציונה, חולון, בית דגן, בית חנן, נטעים, פלמחים, אבן יהודה, בני דרור, בני ציון, בצרה, גאולים, חרות, ינוב, יעף, כפר הס, כפר יעבץ, כפר נטר, נורדיה, עזריאל, עין ורד, עין שריד, פורת, פרדסיה, צור משה, קדימה צורן ותל מונד.

חוג סקסופון 21 במאי 2017 שיעורי בס 21 במאי 2017