מורה לפיתוח קול

מורה לפיתוח קול

מורי נגינה

כיום ילדים, נערים, צעירים ומבוגרים חולמים להיות זמרים. לימודי פיתוח קול נעשו "טרנד לוהט" אודות לתכניות הריאליטי הנוצצות אשר העלו את המודעות ואת הרצון של אנשים רבים לדעת את רזי השירה. גם אם אינכם רוצים לעסוק בתחום כמקצוע לחיים, תוכלו ללמוד בכדי לשיר שירה בציבור וקריוקי. ישנם אף שחקנים רבים שאינם זמרים אשר לוקחים קורסים בפיתוח קול על מנת לשפר את איכות הקול ומניעת השחיקה של מיתרי הקול לאורך השנים.

מהו בעצם פיתוח קול?

פיתוח קול הוא אימון המשפר את היכולת הווקאלית, המצריך תרגילי נשימה נכונים, חיזוק שרירי ומיתרי הקול. הוא מלמד כיצד להרחיב את מנעד הקול, יכולת החיתוך ועוד. אצל מורה לפיתוח קול תלמדו לעשות זאת בקלות באמצעות טכניקות שונות כמו -חימום, נשימה, יציבה והגשה של השיר. על ידי לימוד עם מורה לפיתוח קול תוכלו לשמור על כוח הקול לזמן ארוך. כיום אפילו זמרים מקצועיים ומוכרים בארץ ובעולם לא מפסיקים ללמוד אצל מורה לפיתוח קול ומדי פעם לוקחים קורסים לחיזוק, רענון ותרגול.

בחירת מורה לפיתוח קול

אם אתם רוצים לשיר, לשחק, לנאום ולעשות כל דבר שקשור ביכולת ווקאלית, כדאי שתבחרו לכם מורה מקצועי לפיתוח קול. המורה יתרגל איתכם נשימות, טכניקות ויתן לכם טיפים לשירה נכונה. משך הזמן ללימוד אצל מורה לפיתוח קול אינו מוגבל ובדרך כלל הוא לטווח ארוך, מכיוון שתמיד צריך לפתח עוד ועוד את הקול ובעצם אין לזה סוף. הלימוד מצריך אימונים רבים, ולכן, כדי שתהנו גם מהאימונים עצמם, תוכלו להשתתף בערבי קריוקי, תוכלו להזמין חברים הביתה ולארגן ערבי שירה.

היכן ניתן ללמוד פיתוח קול?

המקומות בהם תוכלו למצוא מורה לפיתוח קול הינם בתי ספר או מורה פרטי. תוכלו למצוא באינטרנט, או לבקש המלצות מחברים. מומלץ לבחון היטב עם איזה מורה לפיתוח קול יש לכם כימיה על מנת ליצור יחסים טובים ותוצאות לטווח ארוך. בבית הספר הרן ללימודי מוזיקה תוכלו למצוא מבחר רב של מורים מעולים מהטובים ביותר בארץ שנבחרו על ידינו בפינצטה ואשר מעניקים יחס חם ואישי לכל תלמיד, ולכן בבית ספרנו כל תלמיד מרגיש חלק מהמשפחה המוזיקלית שלנו.

לימודי פיתוח "בבית ספר הרן" תוכלו למצוא במספר ערים הבאות לנוחותכם:

ראשון לציון, נס ציונה, חולון, בית דגן, בית חנן, נטעים, פלמחים, אבן יהודה, בני דרור, בני ציון, בצרה, גאולים, חרות, ינוב, יעף, כפר הס, כפר יעבץ, כפר נטר, נורדיה, עזריאל, עין ורד, עין שריד, פורת, פרדסיה, צור משה, קדימה צורן ותל מונד.

מורה לנגינה 21 במאי 2017 זהר בן עטר 21 במאי 2017