שיעורי פיתוח קול

שיעורי פיתוח קול

שיעורי המוסיקה שלנו

שיעורי פיתוח קול נהיו טרנד בשנים האחרונות לאור ההצלחה המטאורית של תכניות הטלוויזיה השונות כמו "כוכב נולד" "הדור הבא" ועוד תכניות שונות אשר פתחו מודעות בקרב בני הנוער בכל הקשור ליכולת פיתוח קול אצל כל אחד.

מהו בעצם פיתוח קול?

בשיעורי פיתוח קול לומדים התלמידים תרגילי פיתוח קול מיועדים להעשיר את מנעד הקול ואיכותו. בנוסף, שיעורי פיתוח קול נועדו לצורך תחזוקת הקול. השיעורים מתאימים לזמרים וחובבנים כאחד ואף למי שעושים שימוש בקול שלהם באופן יומיומי כמו שחקנים ומורים המעוניינים לפתח, לשכלל ולשמר את יכולות ההבעה הקולית שלהם. שיעורי פיתוח קול מועברים באמצעות תרגילים מגוונים, ומעניקים כלים לתפעול וחיזוק השרירים המעורבים בהפקת הקול. מורים לפיתוח קול מלמדים את התלמידים את רזי הזמרה והיכולות הגופניות המעורבות בה.

תהליך שיעורי פיתוח קול בבית ספר למוסיקה – הרן

שיעורי פיתוח קול בבית ספר הרן למוסיקה מועברים באווירה נינוחה בה המורים מנחים את התלמידים בפיתוח היכולות הווקליות שלהם ובטיפוח כישורי השירה בדרכים הבאות:

• חימום – במהלך שיעורי פיתוח קול התלמידים יילמדו טכניקות לחימום הקול הכולל תרגול של סולמות מוסיקליים, תנועות פה שונות והמהומים שונים.
• תרגול נשימה – לימוד טכניקות נשימה הנשימה עבור מיתרי הקול, כאשר הנשימה המומלצת היא – נשימה סרעפתית המאפשרת לתלמיד לשאוף כמות גדולה של אוויר ובכך לאוורר את הריאות בצורה טובה. תרגולי נשימה במהלך השיעורים היא מוטיב מרכזי כשעובדים על פיתוח קול. עבודה על נשימה נכונה, פועלת לפעמים בניגוד להרגליים הבסיסיים שלנו, ובכך מצריכה תרגול ממושך ואינטנסיבי ואף תרגול ביתי של התלמידים, יש לזכור כי אורך נשימה תורם רבות לאיכויות הקול, לעוצמת השירה וליכולת של כל תלמיד לרתום את מיתרי הקול שלו לאורך זמן.
• הגייה נכונה – טכניקת של תרגולי דיקציה. ביטויי הברות ועיצורים בצורה נכונה וברורה לפיתוח הקול.
• הגשה – חלק זה בשיעורי פיתוח קול מסייע לתלמידים ולזמרים שבדרך לפתח נוכחות בזמן עמידה על הבמה ולהעניק מימד תיאטרלי לשירה עם היכולות הקוליות הנלמדות.

את לימודי פיתוח קול "בבית ספר הרן" תוכלו למצוא במספר ערים לנוחיותכם כמו:

ראשון לציון, נס ציונה, חולון, בית דגן, בית חנן, נטעים, פלמחים, אבן יהודה, בני דרור, בני ציון, בצרה, גאולים, חרות, ינוב, יעף, כפר הס, כפר יעבץ, כפר נטר, נורדיה, עזריאל, עין ורד, עין שריד, פורת, פרדסיה, צור משה, קדימה צורן ותל מונד.

שיעורי סקסופון 21 במאי 2017 לימודי בס 21 במאי 2017