מורה לגיטרה בראשון לציון

מורה לגיטרה בראשון לציון

"הרן" בית הספר למוסיקה – סניף ראשון-לציון

מעוניינים להתחיל ללמוד לנגן בגיטרה? נפלא!

הרן בית הספר למוסיקה מזמין אתכם ללמוד לנגן בגיטרה באווירה משפחתית ועם יחס אישי לכל תלמיד.

במסגרת שיעורי נגינה תרכשו גם מיומנויות טכניות ויכולת אילתור ובהמשך תוכלו להצטרף אל אחד מההרכבים שלנו.

בחרו את הדרך שלכם ללמוד לנגן בגיטרה.

הרן בית הספר למוסיקה מציע לכם שני דרכים בהם תוכלו ללמוד לנגן בגיטרה:

– במסגרת שיעורי גיטרה במרכז ללימודי מוסיקה "הרן", בראשון לציון.

– במסגרת שיעורים פרטיים, בבית התלמיד, עם מורה לגיטרה בעל נסיון וידע רב.

רוצים להתחיל ללמוד? מלאו פרטים ב"טופס צור קשר" מימין ותתחילו לנגן בגיטרה.

לבחור במורה לגיטרה איכותי

מעוניינים להתחיל ללמוד לנגן בגיטרה וגרים בראשון לציון? אין שום בעיה שכן תוכלו למצוא מגוון מורים לגיטרה אשר מלמדים באזור בו אתם מתגוררים אך חשוב מאוד שלא תתפשרו על המורה שלכם מכיוון שלא כל המורים מלמדים גיטרה באותה הרמה- לא כולם מקפידים ללמד את התלמידים כיצד יש להחזיק את הגיטרה, לא כולם מסייעים לתלמיד לבחור את הגיטרה המתאימה (ישנם מספר גדלים של גיטרה וסוגי גיטרות שונים) ולא כולם מלמדים סולמות ותווים, לכן יש לבחור את המורה בקפידה ולוודא כי הוא איכותי.

כמו כן, מומלץ שלא ללכת שולל ולא להתפתות ולבחור במורה אשר גובה מחירים נמוכים מידי שכן מורה כזה עשוי להיות בתחילת דרכו וללמד אתכם באופן שאינו איכותי. מורה אשר לימד מגוון תלמידים, מנגן היטב בעצמו ולמד את מקצוע הוראת הגיטרה, יהיה מורה מתאים. כמו כן, מומלץ לבחור במורה שהקליט בסטודיו בעבר ואף ניגן בלהקה. בצורה זו הוא יוכל להכין אתכם כראוי במידה ותרצו גם אתם- בהמשך- לנגן בלהקה.

איך למצוא את המורה המתאים?

תוכלו לאתר את המורה המתאים בכמה דרכים. ראשית, תוכלו ללכת בדרך הישנה ולבקש המלצות מחברים ומכרים שלכם. מומלץ לפנות אל מורה פרטי לגיטרה ראשון לציוןחברים שמנגנים היטב, בצורה זו תוכלו לדעת שמורה טוב לימד אותם (כמובן שכדי להיות טובים באמת צריך אוזן טובה ותרגול רב אך מורה טוב הוא התחלה טובה).

כמו כן, תוכלו לערוך מחקר באינטרנט ולבחון מספר בית ספר למוזיקה או מורים פרטיים אשר מגיעים עד הבית. באמצעות האינטרנט תוכלו לבדוק כמה זמן המורים הללו מלמדים, מהו מחיר השיעורים, האם הם מנגנים בלהקה, היכן למדו לנגן, האם הם למדו את מקצוע ההוראה (יש נגנים אשר מנגנים באופן מקצועי ונשמעים נפלא אך אינם יודעים איך ללמד אחרים), באילו אזורים הם מעניקים שיעורים ועוד.

אופציה נוספת תהיה להיכנס לפורומים שונים אשר עוסקים במוסיקה ולימודי גיטרה, לשאול שאלות ולקבל תשובות. בצורה זו תוכלו לבצע הצלבות ובמידה ומספר תלמידים המליצו על אותו מורה לגיטרה תוכלו להבין שכנראה הוא באמת איכותי וכי מומלץ ללמוד אצלו.

"הרן"- הבית הספר שלכם לגיטרה

מובילים אתכם בסולם הנכון

אם אתם מעוניינים ללמוד בבית ספר למוסיקה אתם מוזמנים להגיע אל בית ספר "הרן" אשר נמצא בראשון לציון (ממש בעיר שלכם). הסניף הוקם בשנת 2006 וצבר ניסיון רב. כיום מחזיק בית הספר במערכות הגברה משוכללות ושפע כלי נגינה. המורים המקצועיים אשר מלמדים בבית הספר ילמדו אתכם את כל החומר- מהבסיס ועד אשר תגיעו לרמה גבוהה ותוכלו לנגן בקונצרטים (כל תלמיד יופיע פעמיים בשנה עם המורה שלו או לבד).

מעוניינים לצור קשר? מלאו את טופס ההתקשרות ונציג מטעם בית הספר יחזור אליכם בהקדם האפשרי!

מורה לפיתוח קול 23 במרץ 2015 מורה לגיטרה, לימודי גיטרה מורה לגיטרה 23 במרץ 2015