מורה לפיתוח קול

מורה לפיתוח קול

לימודי פיתוח קול

איך לבחור מורה לפיתוח קול?

אם החלטתם שאתם מעוניינים ללמוד פיתוח קול, מומלץ עבורכם לפנות אל מורה לפיתוח קול ולקבל ממנו הדרכה מסודרת. מורה מקצועי יוכל להדריך אתכם כיצד להפיק את הצלילים בצורה נכונה ולא יפגע במיתרי הקול.

מורה לפיתוח קול צריך להיות אדם שצבר ניסיון בתחום ולמד אצל מורה מנוסה ומוסמך בעצמו. מעבר לזאת, צריך המורה לפיתוח קול להעביר פיתוח קולשיעורים למגוון תלמידים בעלי קולות וצרכים שונים ולצפות בשיעורים שמורים אחרים מעבירים. הסיבה לכך פשוטה- כל תלמיד שונה מהתלמיד האחר, לכל תלמיד מנעד קולי שונה, קליטה ותגובות שונות ורק מורה שצבר ניסיון ולימד מגוון תלמידים ידע כיצד להתאים לכל תלמיד את תוכנית הלימודים הנכונה והיעילה עבורו.

מכיוון שלא פשוט למצוא מורה לפיתוח קול, יש לבדוק את המורים בקפידה ולערוך פגישה מסודרת או לשוחח בטלפון. במהלך השיחה יש לשאול את המורה היכן סיים את לימודיו, כמה שנים למד, לאחר כמה שנות לימודים התחיל להעניק שיעורים ואיך רכש את הידע בתחום פיתוח קול מעבר לתקופת לימודיו כתלמיד.

עשה ואל תעשה

נוסף על כך, ישנם דברים שמורה טוב לפיתוח קול לא יעשה. אם המורה מבקש מהתלמיד להתחיל לשיר כבר במהלך השיעור הראשון שלו, סביר להניח שהתלמיד לא ילמד את רזי התורה בצורה נכונה. מורה טוב צריך ללמד את התלמיד כיצד מופקים הצלילים ואיך להשתמש בגופו כדי לשיר ולספק תמיכה נכונה ורק לאחר מכן להתקדם לעבר השירה. כמו כן, צריך התלמיד לדעת כי שיעור טוב לא אמור לגרום לכאבים בגרון- מורה אשר מבקש מהתלמיד לשיר בטונים גבוהים או נמוכים מידי מייד בהתחלה וגורם לתלמיד לחוש כאבי גרון לא יהיה מורה מוצלח.

להרגיש בנוח עם המורה

כמו כן, חשוב מאוד להרגיש בנוח עם המורה לפיתוח קול שכן הדרך רצופה בשאלות וקשיים – לשיר נכון וטוב זו עבודה קשה שיש לעבוד עליה- לתרגל וללמוד לאורך כל הזמן. במידה והמורה משדר חוסר סבלנות, אינו עונה על השאלות הנשאלות בהרחבה ואינו מאפשר לתלמיד להתקדם בקצב שלו – רצוי מאוד להחליף מורה שכן מורה שכזה לא יוביל את התלמיד אל היעדים. כדי להתפתח וללמוד כיצד לשיר נכון צריך התלמיד להרגיש בנוח עם המורה ותלמיד שלא יחוש בנוח יתקשה מאוד להתמיד, להגיע לשיעורים ולהתאמן.

מתחילים ללמוד לשיר ועושים את זה נכון

אם אתם מעוניינים ללמוד לשיר בצורה נכונה ולעבור את השלבים בקצב שלכם עד אשר תגיעו למטרותיכם, אתם מוזמנים לפנות אל בית הספר "הרן". בבית הספר הרן מלמדים מורים מנוסים לפיתוח קול, מורים אלו למדו את המקצוע בצורה מקצועית ונכונה ויכולים להנחיל לתלמידיהם את הידע שרכשו, כל זאת בסבלנות ועם הרבה תמיכה לאורך כל הדרך.
צרו קשר! נשמח לעמוד לשרותכם.

מורה לפסנתר 23 במרץ 2015 מורה לגיטרה… 23 במרץ 2015