שיעור גיטרה למתחילים

שיעור גיטרה למתחילים

לימודי גיטרה

איך לבחור גיטרה איכותית ותקינה אשר תשפר את תהליך הלמידה?

החלטתם ללמוד לנגן בגיטרה? שיהיה במזל טוב. השלב הבא יהיה לרכוש גיטרה שכן בצורה זו תהיה הגיטרה בביתכם ותוכלו להתאמן בזמנכם הפנוי וכידוע- כדי להגיע לרמה גבוהה וכדי להתקדם- צריך לתרגל. לתרגל ושוב לתרגל.

בין מגוון סוגי הגיטרות תוכלו למצוא את הגיטרה הקלאסית, הגיטרה החשמלית, גיטרה בס וגיטרה אקוסטית. אם אתם מתחילים לנגן בגיטרה ונמצאים במהלך השיעורים הראשונים או לפני שיעור גיטרה למתחילם, מומלץ עבורכם לרכוש גיטרה קלאסית שכן לגיטרה זו יש יתרונות רבים- קל ללמוד לנגן עליה, קל יותר לפרוט עליה, יש לה שלושה מיתרים אשר עשויים מניילון (מיתרים אלו הינם עדינים יותר מהמיתרים הרגילים), הצוואר של הגיטרה קצר יותר ומחירה זול יותר מהמחיר של הגיטרות האחרות.

להלן מספר פרמטרים בהם יש להתחשב בעת רכישת גיטרה עבור שיעור גיטרה למתחילים:

1.גודל הגיטרה- ניתן לרכוש גיטרה קלאסית קטנה, בגודל בינוני, בגודל שלושת רבעי ובגודל סטנדרטי. לתלמידים מתחילים מומלץ לבחור בגיטרה הקטנה, בצורה זו יהיה ניתן לאחוז אותה בקלות ולהשקיע א מירב האנרגיות בלמידת האצבוע.

2. מיתרי הגיטרה- לא מעט חנויות מציגות את הגיטרות בחלון הראווה או משאירות את הגיטרות במחסנים, אין כל בעיה עם הדבר מעבר לעובדה שהמיתרים מתבלים ולכן מומלץ לבקש מהמוכרים להחליף את המיתרים למיתרים חדשים- בצורה זו יהיה ניתן להימנע מפציעה והגיטרה תשמיע צליל איכותי יותר. נוסף על כך, רצוי לרכוש גיטרה בה הרווח בין המיתרים אינו גדול. רווח סביר יאפשר לכם ליהנות מהנגינה.

3. צלילי הגיטרה- פרטו באופן אחיד בעזרת האגודל על כל מיתרי הגיטרה- אם שמעתם זמזום החליפו את מיתר הבעייתי ואם הדבר ממשיך לאחר החלפת המיתר סביר להניח כי הגיטרה פגומה.

4.צוואר- חשוב מאוד לוודא כי צוואר הגיטרה מפיק צליל מדויק. השכיבו את הגיטרה ובדקו האם הצוואר ישר. במידה והצוואר עקום, תפגע איכות הצליל ויהיה קשה לנגן בגיטרה.

5. תקינות הגיטרה- אל תקנו גיטרה סדוקה, שרוטה, שבורה או גיטרה בה הצבע מתקלף. נוסף על כך, שימו לב לאזור הגשר והצוואר וודאו כי הם לא מתנדנדים. במידה והם מתנדנדים לא מומלץ לרכוש את הגיטרה.

6. מחיר הגיטרה- מומלץ לרכוש גיטרה ממותג מוכר וממקום איכותי אשר מספק אחריות. מומלץ לערוך מחקר ולקבל המלצות לפני רכישת הגיטרה.

להתחיל ללמוד לנגן עם גיטרה איכותית

גיטרה נוחה ואיכותית תסייע לכם ליהנות מתהליך הלמידה ובסופו של עניין- זהו הדבר החשוב ביותר. אם אתם מעוניינים ללמוד בבית ספר מקצועי למוסיקה אתם מוזמנים להגיע אלינו – אל בית הספר "הרן" וליהנות משיעורים איכותיים אשר ניתנים על ידי מורים מנוסים ביותר.

ליצירת קשר- מלאו את טופס ההתקשרות ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

שיעור תופים למתחילים 23 במרץ 2015 מורה לתופים 23 במרץ 2015