שיעור תופים למתחילים

שיעור תופים למתחילים

שיעורי המוסיקה שלנו

מעוניינים להתחיל ללמוד לתופף? חושבים שיש לכם את זה וההורים מסכימים שתרעישו בכל שעות היממה? נפלא! אם החלטתם שזה מה שאתם רוצים ללמוד הרי שאי דבר העומד בפני הרצון, אך כדי להתחיל כמו שצריך וללמוד את המקצבים והחומר מהבסיס יהיה עליכם למצוא מורה איכותי אשר צבר ניסיון ולימד שיעור תופים למתחילים לא פעם ולא פעמיים. מורה איכותי הינו נכס ולא פשוט למצוא אדם שכזה שכן הוא צריך להכיר את כל סודות התיפוף, לתופף באופן מקצועי בעצמו (מומלץ גם לבחור במורה אשר ניגן בלהקות והקליט בסטודיו מקצועי) ולהיות מסוגל להנחיל את הידע שלו לאדם אחר.

מורה שמנגן טוב ויודע ללמד

ו..איך תמצאו את המורה המתאים לכם?

ישנם מתופפים מנוסים רבים אשר קורעים את הבמה אך לא יודעים כיצד ללמד. כדי למצוא את המורה המתאים רצוי לפנות אל מכרים וחברים אשר למדו לנגן עם מורה מקצועי לתופים. רצוי לקבל המלצות מחברים אשר המשיכו ללמוד ולא עצרו בשיעור הראשון. מעבר לזאת ניתן לערוך חיפוש באינטרנט ולבחון אתרים של מורים לתיפוף. באמצעות האינטרנט תוכלו לקבל אינפורמציה רבה- תוכלו לגלות היכן רכש המורה את כישוריו, כמה זמן למד והיכן למד, כמה זמן הוא מלמד, האם לימד אנשים מפורסמים (תמיד טוב לדעת), כמה כסף הוא גובה ועוד. בנוגע למחיר השיעורים, מומלץ לקבל שירות ממורה שאינו זול מידי שכן מרבית המורים הזולים אינם מקצועיים מספיק ונמצאים בתחילת דרכם (אין מה לעשות- יש סיבה למחירים הזולים), לכן, עדיף לקחת שיעורים ממורה מנוסה יותר גם אם הוא גובה מחירים גבוהים יותר, בצורה זו תוכלו להתקדם בצורה הנכונה. דרך נוספת לקבלת אינפורמציה תוכל להתבצע באמצעות כניסה לפורומים של מתופפים ושיעורי נגינה. באמצעות הפורומים תוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות, תוכלו לקבל המלצות על מורים ולהבין מאילו מורים מומלץ להתרחק.

חשיבותם של יחסי האנוש

יחסי האנוש הינם פרט חשוב מאין כמוהו ויש לשים עליו דגש. על המורה שלכם לגרום לכם להרגיש בנוח. במידה ואתם מרגישים שהמורה שופט אתכם, מזלזל בכם או במידה והוא לא מאפשר לכם לשאול שאלות ואינו מספק תשובות- מומלץ עבורכם לעבור למורה אחר. הכימיה עם המורה חשובה ביותר והיא משפיעה באופן ישיר על הרצון שלכם להתמיד, על הגעתכם לשיעורים ועל כמות התרגול שלכם.

רוצים להישאר בקצב? פנו אל בית ספר "הרן"

מעוניינים ללמוד לתופף כמו שצריך ולעשות זאת בצורה נכונה? אין שום בעיה! אם אתם רוצים להתקדם בקצב שלכם וליהנות מתהליך הלמידה, אתם מוזמנים לפנות אל בית הספר "הרן". בית ספר "הרן" הינו בית ספר למוסיקה והמורים המלמדים בו הינו המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום. אתם מוזמנים לפנות אלינו על ידי מילוי טופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

שיעור פסנתר למתחילים 23 במרץ 2015 שיעור גיטרה למתחילים 23 במרץ 2015