מורה לנגינה

מורה לנגינה

מורי נגינה

הנגינה היא עולם שלם של פלא, של חוויה, של תשוקה, גם למנגנים וגם למאזינים לה. בנגינה יש כל כך הרבה יתרונות גם לגוף, וגם לנשמה. מחקרים רבים בעבר ובהווה נעשו בנושא הנגינה, ותמיד המסקנות הצביעו על היתרונות וההשפעה החיובית והמופלאה של הנגינה, ולא משנה באיזה כלי מנגנים. מעבר לגירוי המוסיקלי שמביא להנאה ותחושת אושר ועונג, יש בה יתרונות פיזיים, למשל, חיזוק הביטחון העצמי, חיזוק היצירתיות, הרגשה טובה של עשייה, ושל פיתוח הדמיון. הנגינה גם משפרת את הזיכרון, מפתחת יכולות קוגניטיביות, ועוד ועוד.

ללמוד לנגן מגיל צעיר

כשמתחילים ללמוד נגינה, במיוחד אצל ילדים שההורים רוצים שילדיהם ידעו לנגן, צריך לדעת לבחור את הכלי הנכון. צריך לשים לב קודם כל למצב ההתפתחותי של הילד, מה היתה חשיפתו של הילד למוסיקה עד כה ומה הסגנון שהילד יצליח להתחבר אליו. כמובן שצריך להתחשב באם הילד כבר יודע לקרוא. חשוב לקבל ייעוץ מקצועי בנושא זה ולא לחשוב שזה דבר של מה בכך. חשוב לבחור מורה לנגינה שלא רק יודע לנגן. המקצועיות שלו צריכה לבוא לידי ביטוי בכך שגם ידע להמליץ לכם מה טוב לילד שלכם, כמובן אחרי שיבדוק לעומק מה מתאים לו.

בחירת בית ספר לנגינה המתאים לילדיכם

המורה לנגינה גם ימליץ שתשתפו את ילדכם, תציעו לו, תבררו איתו וכך תדעו מה יהיה טוב עבורו. זה חשוב גם בשביל שיוכל להתמיד בלימוד הנגינה בתחום ובכלי המתאים לו ושלא יתייאש אחרי זמן קצר, או ירגיש שהוא מאכזב אתכם מכיוון שהוא עצמו לא אוהב את הבחירה. הבחירה הנכונה של הכלי, התחום המוסיקלי והמורה לנגינה עבורו, תחזק אצלו את הביטחון העצמי, את הקואורדינציה, וייפתח אצלו תקשורת בריאה. בהמשך כמובן, אם ילדכם ירגיש שהוא רוצה ומסוגל ללמוד לנגן בעוד כלי, יהיה זה מבורך, אך תפקידכם כהורים להיות לידו עם האצבע על הדופק ולוודא שאינו מביא את עצמו למצב של לחץ מהציפיה שלו מעצמו או מכם ההורים.

בבית ספרנו – הרן לימודי מוסיקה, תוכלו לקבל ייעוץ ממורים לנגינה בעלי שם וניסיון רב של שנים.

מורים לנגינה "בבית ספר הרן" תוכלו למצוא במספר ערים לנוחיותכם כמו:

ראשון לציון, נס ציונה, חולון, בית דגן, בית חנן, נטעים, פלמחים, אבן יהודה, בני דרור, בני ציון, בצרה, גאולים, חרות, ינוב, יעף, כפר הס, כפר יעבץ, כפר נטר, נורדיה, עזריאל, עין ורד, עין שריד, פורת, פרדסיה, צור משה, קדימה צורן ותל מונד.

מורה לאורגן 21 במאי 2017 לימוד פסנתר מורה לפיתוח קול 21 במאי 2017